Останні новини
Дослідження: Чи потрібен онлайн-консультант вашому сайту?
Завітавши на 10 різноманітних веб-сайтів ми побачили, що кожен третій сайт має онлайн-чат з консультантом, який вітає всіх користувачів черговою фразою — «Чим я можу […]
Омнібус від DigData
Омнібус від DigData — це щомісячне кількісне онлайн-дослідження, до якого можуть долучитися одночасно декілька клієнтів.
Принцип проведення омнібусу полягає в організації комплексного […]
Які канали комунікації найбільше привертають увагу та викликають довіру у споживачів?
В наш час компанії мають широкий вибір каналів комунікації зі споживачами. Починаючи від найбільш традиційних — реклами на телебаченні, радіо та в періодичних друкованих виданнях, […]
Як українці використовують електронну пошту?
У 2018 році e-mail-маркетинг залишається ефективним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Завдяки правильній стратегії комунікації можна підвищити рівень лояльності бренду, отримати необхідний зворотній зв’язок, а […]