Омнібус 2020-10-07T22:09:39+00:00

Дослідження ринку

Омнібус

Якщо ви хочете задати аудиторії всього кілька питань, немає сенсу проводити окреме дослідження. Візьміть участь в Омнібусі. Омнібус — це періодичне маркетингове дослідження. Компанія проводить його в інтересах кількох замовників. Анкета включає окремі питання або блоки питань від різних компаній.

В яких випадках варто взяти участь в омнібусі

Коли вартість має значення. Для кожного замовника вартість залежить від кількості питань, що включаються в загальний інструментарій. Омнібус дешевше самостійного дослідження за аналогічною методикою в 4-5 разів. Скорочення бюджету не впливає на якість і достовірність даних.

Коли важливо прийняти рішення швидко. Ви хочете отримати оперативну інформацію для маркетингового планування. Наприклад, дізнатися частку споживачів товару в місті. Або приблизну ємність ринку. Графік проведення досліджень затверджений на рік вперед. Замовник завжди знає, коли стартує дослідження і коли він отримає аналітичний звіт. Від запуску проекту до отримання звіту — 2 тижні.

Коли важлива систематичність. Наприклад, ви б хотіли проводити моніторинг споживчої поведінки, регулярно вимірювати знання марки. Омнібус проводиться щомісяця, що дає можливість стежити за тенденціями на ринку.

 

Про Омнібус

Географічне охоплення: вся територія України. 24 області, м. Київ і не менше 120 населених пунктів, виключаючи АРК і зони АТО. При цьому розмір вибірки залишається незмінним.

Вибірка: 1000 людей у віці від 16 до 59 років.

Метод опитування: онлайн-інтерв’ю. Вибірка репрезентує населення України за регіоном, типом населеного пункту, статтю та віком.

Типи питань: відкриті, закриті. У тому числі мультимедійний контент, демонстрація зображень, роликів, слайд-шоу та ін.

Реалізація: дослідження проводять фахівці компанії, які контролюють якість даних на всіх етапах.

Періодичність проведення: 1 раз на місяць. 12 разів на рік.

Для того, щоб взяти участь в Омнібусі, напишіть нам. Ми узгодимо технічне завдання, допоможемо сформулювати питання і запрограмуємо анкету.

З усіма питаннями з приводу методології та проведення проектів з використанням Омнібуса, звертайтеся за телефоном +38(044)587-60-78 або e-mail sales@digdata.com.ua.