Маркетингові дослідження онлайн. Вивчаємо моделі поведінки і мотиви споживачів 2020-10-02T15:50:20+00:00

Проводимо маркетингові дослідження онлайн

Ми — агенство маркетингових досліджень. Досліджуємо потреби, ставлення,
звички споживачів. Допомагаємо компаніям більше дізнатись
про цільову аудиторію

Зв’язатися з нами

Проводимо маркетингові дослідження онлайн

Ми — агенство маркетингових досліджень. Досліджуємо потреби, ставлення, звички споживачів. Допомагаємо компаніям більше дізнатись про цільову аудиторію

Зв’язатися з нами

Типи досліджень

Які задачі вирішуємо

Уявіть ринок жіночого одягу, де половина споживачів носить радикальне міні, інша половина — максі нижче щиколотки. Якщо випустити спідниці до колін,  ви втратите на такому ринку гроші.

Виявляємо існуючі сегменти, дізнаємося більше про потреби і очікування кожної цільової групи.

Тестуємо телевізійну рекламу, ефективність цифрових медіа, друкованих засобів масової інформації. Оцінюємо, наскільки сильно реклама впливає на аудиторію.

Допомагаємо дізнатися, використання яких видів реклами більш доцільно і вигідно для бізнесу.

Дізнаємося, як люди вибирають товари, коли вони їх купують і яке їхнє ставлення до певної марки.

Дослідження допомагає відчути і зрозуміти життя споживачів в його розмаїтті.

Наприклад, компанія хоче вивести на ринок елітну марку з багаторічною історією.

Низька ціна дискредитує образ бренду і позбавить його шансів на завоювання гідного місця на ринку.

До нас звертаються, коли збираються запустити масштабну рекламну кампанію або планують ребрендинг. Коли хочуть дізнатися, як будуть змінюватися в динаміці ключові показники бренду.

Допомагаємо шукати ідеї, перевіряти гіпотези

Підключіть нас на етапі розробки нових товарів і послуг, щоб глибоко вивчити особливості сприйняття споживача, його мотиви, потреби.

Типи досліджень

Які задачі вирішуємо

Уявіть ринок жіночого одягу, де половина споживачів носить радикальне міні, інша половина — максі нижче щиколотки. Якщо випустити спідниці до колін,  ви втратите на такому ринку гроші.

Виявляємо існуючі сегменти, дізнаємося більше про потреби і очікування кожної цільової групи.

ізнаємося, як люди вибирають товари, коли вони їх купують і яке їхнє ставлення до певної марки.

Дослідження допомагає відчути і зрозуміти життя споживачів в його розмаїтті.

Наприклад, компанія хоче вивести на ринок елітну марку з багаторічною історією.

Низька ціна дискредитує образ бренду і позбавить його шансів на завоювання гідного місця на ринку.

До нас звертаються, коли збираються запустити масштабну рекламну кампанію або планують ребрендинг. Коли хочуть дізнатися, як будуть змінюватися в динаміці ключові показники бренду.

Тестуємо телевізійну рекламу, ефективність цифрових медіа, друкованих засобів масової інформації. Оцінюємо, наскільки сильно реклама впливає на аудиторію.

Допомагаємо дізнатися, використання яких видів реклами більш доцільно і вигідно для бізнесу.

Допомагаємо шукати ідеї, перевіряти гіпотези

Підключіть нас на етапі розробки нових товарів і послуг, щоб глибоко вивчити особливості сприйняття споживача, його мотиви, потреби.

Етапи

Як ми працюємо

Обговорюємо
завдання

01

Ми формуємо індивідуальну пропозицію в залежності від потреб клієнта. Вибираємо і розробляємо методологію маркетингового дослідження під конкретні задачі клієнта.

Залежно від цілей маркетингового дослідження, пропонуємо різні форми звітності

Формуємо
анкету

02

Регулюємо кількість питань в анкеті, враховуючи мотивацію респондентів.

Формулюємо інструкції для респондента, пояснення по роботі з окремими питаннями

Формуємо
вибірку

03

Наша онлайн-панель відкриває доступ До 125 000 респондентам з усіх регіонів України. Для забезпечення репрезентативності вибірки, використовуємо квоти.

Структура вибірки завжди попередньо обговорюється та узгоджується з клієнтом

Запускаємо
опитування

04

Ми надсилаємо запрошення до участі в опитуванні потенційним респондентам на особистий e-mail. Респондент не може взяти участь в опитуванні без запрошення.

6 робочих днів триває опитування респондентів

Перевіряємо
дані

05

Керівник проекту перевіряє, що всі квоти заповнені. Якщо після перевірки даних ми виявляємо, що квота не заповнена на 100%, польові роботи тривають до тих пір, поки вона не буде закрита

Готуємо
звіт

06

Клієнт отримує повний звіт про результати опитування

Досвід

Хто наші партнери

Логотипы партнеров агенста маркетинговых исследований Digdata
Логотипы партнеров агенста маркетинговых исследований Digdata

Штат

Хто в команді

Оксана Макарчук

Director

Соціолог і рісерчер з 10-річним досвідом, закоханий у свою справу і в DigData.

Кохаю те, що роблю, і людей, з котрими працюю.

Дивлюся на світ через призму маркетингу, методології, сегментації і тачпоінтов

Наталія Чумаченко

Operational and Client Service Director

Філолог і менеджер за освітою, закохалася в сферу досліджень ще в 2010 році, коли онлайн-дослідження тільки починали набирати обороти в країні і світі.

Провела понад 400 дослідницьких проектів в Україні за кордоном

Людмила Балан

Senior Analyst

Перетворюю сирі дані в аналітичний звіт, відповідаю клієнтам на питання, пов’язані з даними. Обробляю дані, структурую їх і інтерпретую, пишу аналітичні звіти.

Оля Колосовська

Project-manager

Допомагаю компанії створювати опитування, збирати респондентів і вчасно надавати звітність клієнтам.

Також роблю так щоб всі наші переможці отримували свої прізи😊

Зоя Білаш

Designer

Наводжу красу, малюю інтерфейси, формую фірмовий стиль компанії

Штат

Хто в команді

Оксана Макарчук

Director

Соціолог і рісерчер з 10-річним досвідом, закоханий у свою справу і в DigData.

Кохаю те, що роблю, і людей, з котрими працюю.

Дивлюся на світ через призму маркетингу, методології, сегментації і тачпоінтов

Наталія Чумаченко

Operational and Client Service Director

Філолог і менеджер за освітою, закохалася в сферу досліджень ще в 2010 році, коли онлайн-дослідження тільки починали набирати обороти в країні і світі.

Провела понад 400 дослідницьких проектів в Україні за кордоном

Людмила Балан

Senior Analyst

Перетворюю сирі дані в аналітичний звіт, відповідаю клієнтам на питання, пов’язані з даними. Обробляю дані, структурую їх і інтерпретую, пишу аналітичні звіти

Оля Колосовська

Project-manager

Допомагаю компанії створювати опитування, збирати респондентів і вчасно надавати звітність клієнтам.

Також роблю так щоб всі наші переможці отримували свої прізи😊

Зоя Білаш

Designer

Наводжу красу, малюю інтерфейси, формую фірмовий стиль компанії

Якість

Чому нам довіряють

Компанія дотримується Міжнародного кодексу ICC/ESOMAR з практики проведення маркетингових та соціальних досліджень. Гарантує високу якість і етику досліджень.

Хотіли б докладніше розповісти про роботу системи контролю якості послуг. Також хотіли б висвітлити етичні питання, пов’язані з проведенням маркетингових досліджень. Публікуємо відповіді на питання.

Подивитися відповіді на 28 питань ESOMAR

Яким досвідом володіє ваша компанія як постачальник
онлайн-вибірок для дослідницького ринку?

Компанія DigData Ltd. була створена в 2016 році. За цей час ми провели понад 300 проектів. Як full service, так і sample only. Завдяки глибокій експертизі з міжнародного та українського ринків та досвіду наших фахівців, ми гарантуємо використання найсучасніших підходів до проведення досліджень та аналізу даних.

Яка інформація про проект замовника потрібна вам
для того, щоб точно оцінити його здійсненність при
використанні ваших власних ресурсів?

Для того, щоб дати найточнішу оцінку про здійсненність конкретного проекту, нам необхідно отримати докладний опис цільової аудиторії, бажаний розмір вибірки і тривалість інтерв’ю або кількість питань, які необхідно задати респондентам.

300 проектів провела компанія
з 2016 року

Ми на зв’язку

Напишіть нам

Напишіть, якщо хочете дізнатися докладніше про дослідження, обговорити етапи співпраці, уточнити будь-які деталі