• Омнібус кількісні онлайн-дослідження digdata

Омнібус від DigData

Омнібус від DigData — це щомісячне кількісне онлайн-дослідження, до якого можуть долучитися одночасно декілька клієнтів.

Принцип проведення омнібусу полягає в організації комплексного опитування на вибірці розміром 1000 респондентів, репрезентативною щодо дорослого населення України у містах 50 тисяч+. До анкети омнібусу включаються окремі питання або цілі блоки питань від різних замовників.

Така методика ефективно використовується в маркетингових дослідженнях та допомагає отримати відповіді на різноманітні бізнес-запитання — хто є ваш споживач, чому обирає ваш магазин чи бренд, які інші марки купує і т.д. — в тому числі і ідеї для креативних кампаній.

Головні переваги омнібусу

  • Висока якість проведення досліджень.  Розмір та репрезентативність вибірки — універсальний ключ до відповідей на різноманітні запитання, які можна поставити як Україні в цілому, так і окремим групам людей (із застосуванням спеціальних фільтруючих запитань).
  • Оперативність отримання інформації. Завдяки затвердженому графіку проведення щомісячних досліджень, замовник завжди знає, коли дослідження стартує і коли він отримає аналітичний звіт (в середньому — не більше 2-х тижнів).
  • Систематичність проведення опитувань. Дозволяє проводити tracking-дослідження,  які повторюються з певною частотою — це дає можливість слідкувати за тенденціями та завчасно планувати свою участь в омнібусі.

Омнібус від Digdata

Географічне охоплення: вся територія України (24 області, м. Київ та щонайменше 120 населених пунктів), за виключенням АРК та зони АТО. При цьому розмір вибірки залишається незмінним.

Вибірка: 1000 осіб віком від 16 до 59 років.

Метод опитування: онлайн-інтерв’ю. Реалізована нами вибірка репрезентує населення України за регіоном, типом населеного пункту, статтю та віком.

Типи питань: відкриті, закриті, включаючи мультимедійний контент (демонстрація зображень, роликів, слайд-шоу та ін.).

Реалізація: дослідження реалізують спеціалісти компанії, які контролюють якість даних на всіх етапах.

Періодичність проведення: 1 раз на місяць (12 разів на рік).

Можливий формат надання даних: 

Омнібус дослідження

Які запитання можна включати в омнібусі?

Зміст питань, які включає омнібус може бути різноманітним. Але також необхідно пам’ятати про те, що питання повинні бути розраховані на широку аудиторію. Усі запитання додаються на умовах конфіденційності, тобто результати не будуть передаватися іншим покупцям результатів дослідження.

Наприклад, нас цікавить, як часто споживачі роблять покупки і Інтернеті. Для цього можна поставити наступне питання:

Омнібус дослідження

Це просте закрите запитання, у якому респондент може обрати тільки один варіант відповіді. Поставивши лише одне це питання, можна отримати як мінімум наступну інформацію.

Як свідчить розподіл відповідей респондентів, на час опитування, 12,6%  жителів України у віці від 16 років до 59 років здійснюють покупки в Інтернеті  щонайменше один раз на рік. 29,6% відповіли, що купують онлайн принаймні один раз на пів року. 37,3% респондентів — купують товари онлайн щонайменше один раз на місяць. 13,7% відповіли, що купують щонайменше один раз на тиждень та ще 2,3% активно здійснюють покупки в Інтернеті кожного дня. Лише 4,5% взагалі ніколи нічого не купували онлайн.

Серед людей, які мають високий рівень прибутку, 30% роблять онлайн покупки щонайменше один раз на тиждень та 40% – щонайменше один раз на місяць. 40% споживачів, які мають середній дохід, купують онлайн щонайменше один раз на місяць та ще 29% – щонайменше один раз на пів року. Люди з низьким рівнем доходу купують речі онлайн рідше: 25% – щонайменше один раз на тиждень та 24% принаймні один раз на пів року. Також, 12% зазначили, що взагалі ніколи не купували онлайн.

Соціально-демографічні характеристики (стать, вік, освіта, регіон проживання) респондентів надаються клієнтам безкоштовно. Цих характеристик достатньо для того, щоб скласти певний соціально-демографічний портрет людей, які роблять покупки в Інтернеті.

Окрім стандартного соціально-демографічного розподілу, відповіді на запитання омнібусу можна розглядати також і в розрізі інших демографій — як от основний рід занять, сімейний стан та інш. Формування додаткового звіту на нестандартному розподілі вибірки оговорюється та оплачується в окремому порядку.

Що необхідно для участі в омнібусі?

Для того, щоб взяти участь у відповідному дослідженні, вам необхідно зв’язатись з нами для уточнення деталей. Після отримання технічного завдання, спеціалісти DigData сформують запитання та запрограмують онлайн анкету.

З усіма питаннями щодо методології та реалізації дослідницьких проектів із застосуванням омнібусу, звертайтесь за телефоном +38(044)587-60-78 або e-mail sales@digdata.com.ua

*Натискаючі “Надіслати” ви погоджуєтесь отримувати електронні листи від компанії DigData
2020-09-17T08:22:19+00:00

Leave A Comment