Результати всеукраїнського омнібус-дослідження: COVID-19
Презентуємо результати омнібус-дослідження моніторингу настроїв українців на тлі впровадження карантинних заходів у країні. Дослідження охоплює населення України* (за виключенням АР Крим, а також Донецької та Луганської областей), динамічна картина зміни [...]
Дослідження: Чи потрібен онлайн-консультант вашому сайту?
Завітавши на 10 різноманітних веб-сайтів ми побачили, що кожен третій сайт має онлайн-чат з консультантом, який вітає всіх користувачів черговою фразою - «Чим я можу допомогти?». Онлайн-консультант - це гнучкий [...]
Омнібус від DigData
Омнібус від DigData — це щомісячне кількісне онлайн-дослідження, до якого можуть долучитися одночасно декілька клієнтів. Принцип проведення омнібусу полягає в організації комплексного опитування на вибірці розміром 1000 респондентів, репрезентативною щодо [...]
Які канали комунікації найбільше привертають увагу та викликають довіру у споживачів?
В наш час компанії мають широкий вибір каналів комунікації зі споживачами. Починаючи від найбільш традиційних — реклами на телебаченні, радіо та в періодичних друкованих виданнях, до реклами у соціальних мережах [...]
Третина українців розглядають можливість трудової міграції у 2018 році
В засобах масової інформації все частіше з’являються публікації про масову міграцію українців за кордон у пошуках кращої долі. Українці дійсно стали частіше виїжджати за межі України, особливо з відкриттям кордонів [...]
Як українці використовують електронну пошту?
У 2018 році e-mail-маркетинг залишається ефективним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Завдяки правильній стратегії комунікації можна підвищити рівень лояльності бренду, отримати необхідний зворотній зв'язок, а також привернути увагу до компанії [...]