Дослідження споживачів
Дослідження звичок і уподобань споживачів
Ми моделюємо дослідження звичок і переваг споживачів таким чином, щоб клієнт отримав загальне уявлення, самостійно орієнтувався на ринку, бачив можливості зростання, формував стратегії і збільшував ринкові можливості.
Виробник продуктів для дітей був впевнений, що якість і натуральність — найважливіші драйвери для споживача. Тільки вони важливі і все. Дослідження показало: так, натуральність важлива, але якщо продукт буде не смачним для дитини — його не куплять. Виявили додатковий драйвер, зручність. Після дослідження виробник винайшов новий формат упаковки.
Глибоко вивчаємо уподобання споживачів. Дізнаємося, як люди вибирають товари, коли вони їх купують і яке їх відношення до певної марки. Дослідження звичок і переваг допомагає відчути і зрозуміти життя споживачів в його різноманітності.
Чи знає споживач про вас? Як він сприймає ваш продукт?
Вимірюємо спонтанний рівня знання бренду, знання з підказкою. Фіксуємо досвід користування продуктом, категорією. Досліджуємо імідж бренду. Проводимо порівняльний аналіз іміджевого сприйняття брендів в категорії.
Який портрет споживача категорії?
Моделюємо портрет споживача товару або послуги. Досліджуємо стиль життя, захоплення, поведінку. Аналізуємо явні і приховані потреби і очікування споживачів.
Які у споживача моделі поведінки, звички?
Виявляємо фактори, які впливають на вибір бренду, продукту, послуги. Виявляємо бар’єри і драйвери споживання. З’ясовуємо, чому споживач обирає певну марку та її продукцію.