Дослідження звичок і уподобань споживачів 2020-10-07T22:12:23+00:00

Дослідження споживачів

Дослідження звичок і уподобань споживачів

Ми моделюємо дослідження звичок і переваг споживачів таким чином, щоб клієнт отримав загальне уявлення, самостійно орієнтувався на ринку, бачив можливості зростання, формував стратегії і збільшував ринкові можливості.

Виробник продуктів для дітей був впевнений, що якість і натуральність — найважливіші драйвери для споживача. Тільки вони важливі і все. Дослідження показало: так, натуральність важлива, але якщо продукт буде не смачним для дитини — його не куплять. Виявили додатковий драйвер, зручність. Після дослідження виробник винайшов новий формат упаковки.

Глибоко вивчаємо уподобання споживачів. Дізнаємося, як люди вибирають товари, коли вони їх купують і яке їх відношення до певної марки. Дослідження звичок і переваг допомагає відчути і зрозуміти життя споживачів в його різноманітності.

Чи знає споживач про вас? Як він сприймає ваш продукт?

Вимірюємо спонтанний рівня знання бренду, знання з підказкою. Фіксуємо досвід користування продуктом, категорією. Досліджуємо імідж бренду. Проводимо порівняльний аналіз іміджевого сприйняття брендів в категорії.

Який портрет споживача категорії?

Моделюємо портрет споживача товару або послуги. Досліджуємо стиль життя, захоплення, поведінку. Аналізуємо явні і приховані потреби і очікування споживачів.

Які у споживача моделі поведінки, звички?

Виявляємо фактори, які впливають на вибір бренду, продукту, послуги. Виявляємо бар’єри і драйвери споживання. З’ясовуємо, чому споживач обирає певну марку та її продукцію.