Типи досліджень
Досліджуємо ринок, бренд, споживача
Оцінюємо позиції бренду на ринку
Вимірюємо обізнаність, прихильність споживачів марці, сприйняття марки в конкурентному середовищі.
До нас звертаються, коли планують запустити масштабну рекламну кампанію або планують ребрендинг. Коли хочуть дізнатися, як будуть змінюватися в динаміці ключові показники бренду. Показники заміряють до і після проведення кампанії. Кампанія проходить успішно, якщо частка ринку змінюється, впізнаваність торгової марки зростає, число лояльної аудиторії збільшується, ставлення до бренду поліпшується.
Визначаємо оптимальну ціну за продукт
Оцінюємо готовність клієнтів платити. Важливо будувати політику ціноутворення, враховуючи сприйняття ціни споживачами. Тоді ціна не буде стримувати розвиток продукту на ринку.
Наприклад, компанія хоче вивести на ринок елітну марку з багаторічною історією. Низька ціна дискредитує образ бренду і позбавить його шансів на завоювання гідного місця на ринку. Занадто висока ціна може не відповідати споживчій платоспроможності, тому як сприймають бренд споживачі.
Сегментуємо ринок
Виявляємо існуючі сегменти, дізнаємося про потреби і очікування кожної цільової групи.
Недостатньо сегментувати ринок за соціально-демографічними характеристиками. Враховуйте психологічні аспекти. У світі, де всі прагнуть до персоналізації, визначення цільової аудиторії «жінки 18—35 років» приречене. Жінки різні. Одні прагнуть виділятися і відчувати визнання, інші скромні і ніжні, треті найбільше піклуються про сім’ю, їх мало хвилює все інше.
Щоб розробити унікальну торговельну пропозицію і зайняти обґрунтовану позицію на ринку, вам потрібно розуміти свою аудиторію.
Уявіть ринок жіночого одягу, де половина споживачів носить радикальне міні, інша половина — максі нижче щиколотки. Якщо випустити спідниці до колін, ви втратите на такому ринку гроші.
Вивчаємо моделі поведінки і мотиви споживачів
Вимірюємо рівень знання, досвід використання бренду, особливості поведінки споживачів під час покупки.
Використовуйте результати дослідження для того, щоб посилити свій імідж. Наприклад, ви знаєте, що ви лідер на ринку в своєму регіоні. Отримайте офіційний висновок незалежної дослідницької компанії. Тоді ви можете використовувати цей аргумент в рекламі і уникнути звинувачень з боку конкурентіву щодо поширення недостовірної інформації.
Досліджуємо драйвери та бар’єри споживання
Досліджуємо драйвери і бар’єри споживання, щоб глибше розуміти, що спонукає споживачів до покупки.
Вимірюємо ефективність рекламної кампанії
Тестуємо телевізійну рекламу, ефективність цифрових медіа, друкованих ЗМІ. Оцінюємо, наскільки сильно реклама впливає на аудиторію. Допомагаємо дізнатися, використання яких видів реклами більш доцільно і вигідно для бізнесу.
Допомагаємо шукати ідеї, перевіряти гіпотези
Підключіть нас на етапі розробки нових товарів і послуг, щоб глибоко вивчити особливості сприйняття споживача, його мотиви, потреби. Наприклад, у вас є кілька концепцій продукту. За допомогою дослідження Ви дізнаєтеся, як цільова аудиторія сприймає ваші ідеї.