• використання електронної пошти 2018

Як українці використовують електронну пошту?

У 2018 році e-mail-маркетинг залишається ефективним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Завдяки правильній стратегії комунікації можна підвищити рівень лояльності бренду, отримати необхідний зворотній зв’язок, а також привернути увагу до компанії та багато іншого.

Але комерційні листи не завжди позитивно впливають на користувачів. Адже за будь-якими комунікаціями стоїть не тільки привернення уваги, але й отримання прибутку, в гонитві за яким, більшість компаній забувають про те, що є фактори, як мають суттєвий вплив на сприйняття споживачем вашого електронного повідомлення.

Для того, щоб визначити поведінку українців ми провели дослідження у якому виявили, скільки разів на день користувачі перевіряють свою особисту пошту та як відносяться до рекламних повідомлень.

Поведінка користувачів

Щодня переглядають особисту електронну пошту 90% користувачів. Серед них – 64% перевіряють електронну пошту декілька разів на добу. Найвищий пік перегляду електронної пошти вранці з 08:00 до 11:00 – 62% , а ввечері – з 18:00 до 22:00 – 72%.Також 26% респондентів зазначили, що перевіряють особисту пошту одразу, коли надходять повідомлення.

Розповсюдженими пристроями для перевірки поштових повідомлень є десктоп – 66% та смартфони – 32%. Смартфонам віддають перевагу респонденти у віці від 16 до 29 років, а десктопу – респонденти у віці від 45-59 років.

Зазвичай, перевірку особистої пошти респонденти роблять вдома – 62%, на роботі – 34% та лише 1% у транспорті.

Усі без винятку листи, які надходять на електронну пошту, відкривають 68% користувачів. Лише 7% респондентів відкривають поштові повідомлення виключно з акційними пропозиціями та 1% – у темі яких є слово «безкоштовно».

Зі змістом листів, які надходять від компаній, ознайомлюються 98% користувачів. 27% завжди відкривають та читають, 71% читають вибірково. Більшість користувачів (80%) дочитують зміст таких листів до кінця.

Вибірково, за посиланнями, які містяться в електронному листі, переходять 92% користувачів. А кількість користувачів, які ніколи не переходять за електронними посиланнями на сайт становить – 4%.

Завдяки посиленню спам-фільтрів, які оцінюють фактори отримання користувачами будь-якого листа, листи від компаній нерідко стали стали надходити до папки «спам».

Наше дослідження виявило, що 42% користувачів завжди перевіряють папку «спам», ще 49% роблять це не регулярно та 9% ніколи її не перевіряють.

використання електронної пошти 2018

83% респондентів бажають підтримувати зв’язок з компаніями та брендами за допомогою електронної пошти.

68% респондентів бажають отримувати електронні повідомлення на пошту від улюбленого бренда один раз на тиждень. Найбільш доречним було б отримувати їх у п’ятницю – 28%, та у понеділок – 23%. Найменше на листи чекають у четвер та неділю, за них віддали свої голоси лише 7% респондентів.

12% хотіли б отримувати повідомлення на пошту не більше 1 разу на тиждень, а 20% – не більше 1 разу на місяць.

Більшу кількість респондентів дратує нав’язливість компаній, тому лише у 12% респондентів виникло бажання отримувати листи від улюбленого магазину щодня.

Ще 20% респондентів вважають, що отримувати новини від компаній один раз на місяць буде достатньо.

Але далеко не всі повідомлення, які надсилають компанії на електронну адресу, подобаються та мають позитивні відгуки у користувачів. Найбільше користувачів дратує велика кількість листів рекламного характеру – 60%. Серед подразників, 38% користувачів відзначили велику кількість повідомлень, які надходять протягом короткого проміжку часу, ще 36% також поскаржились на велику кількість тексту або не цікавий зміст листа.

Також 21% опитаних дратують пропозиції від компаній, в яких склалася хибна думка щодо особистої інформації та вподобань користувача. 14% користувачів не хотіли б отримувати листи з пропозиціями товарів, які вже придбали. 5% опитаних скаржаться на відсутність можливості придбати продукцію чи послугу не переходячи з електронної пошти на сайт. А ось на відсутність персонального звернення у листі, скаржаться лише 4% користувачів.

Для більшості користувачів важливо, щоб компанії будували комунікацію з ними зважаючи на їх потреби. Тому 61% респондентів бажають отримувати листи від торгових марок або компаній, виключно з пропозиціями знижок або акцій. 33% хотіли б отримувати листи з корисною та цікавою інформацією про продукт або послугу. Отримувати листи з відгуками клієнтів про товар чи послугу бажають 14% респондентів.

33% хотіли б отримувати листи з корисною та цікавою інформацією про продукт або послугу. Отримувати більше листів з відгуками клієнтів про товар чи послугу бажають 14% респондентів.

17% бажають робити замовлення продукції чи послуг, не переходячи з електронної пошти на сайт. 10% хочуть мати можливість робити замовлення продукції чи послуги не переходячи з електронної пошти на сайт. Збільшити кількість відео матеріалів у листах бажають лише 6%.

Більшість електронних повідомлень, які отримують користувачі, містить рекламний характер, але це не завжди формує негативний образ бренду в свідомості споживачів. 43% користувачів відзначили, що електронні листи з рекламними пропозиціями від компанії допомагають обрати між декількома варіантами. 25% вважають, що рекламні пропозиції нагадують про заплановане придбання. Ще 25% відкривають для себе нові бренди за допомогою електронних розсилок. 15% респондентів зазначили, що рекламні листі підштовхують до придбання товару чи послуг.

Разом з тим 15% опитаних зазначили, що електронні пропозиції дратують та викликають антипатію до компаній. 13% зазначили, що рекламні пропозиції викликають сумніви щодо придбання. Та лише 9% користувачів електронні пропозиції відштовхують від придбання.

Лише 31% користувачів подобаються позначки у виді смайлів у темі листа, серед них: 37% жінок, та 23% чоловіків. Проте 53% користувачів зазначили, що взагалі не звертають уваги на позначки у темі письма.

Дослідження було проведено методом онлайн-інтерв’ю з використанням панелі DigData. Розмір вибірки N = 1075. Структура вибірки репрезентативна онлайн населенню України за статтю, віком, розміром міста та регіоном проживання (за винятком зони АТО та АРК). Вік опитаних: 16-59 років.

Сподіваємось, що ця публікація стане в нагоді при плануванні та створенні вашої e-mail стратегії!

При використанні або розповсюдженні матеріалів сайту digdata.com.ua, посилання на джерело (або гіперпосилання для електронних видань) обов’язкове.

*Натискаючі “Надіслати” ви погоджуєтесь отримувати електронні листи від компанії DigData
2020-09-17T08:22:31+00:00

Leave A Comment