Завдяки розвитку технологій, соціальні мережі перестали бути єдиним місцем для спілкування. Сьогодні існує безліч мобільних додатків – месенджерів, які задовольняють потребу у більш комфортному спілкуванні, тому їх популярність зростає щодня.
Зрозумівши потенціал цих мобільних додатків, більшість компаній почали використовувати месенджери в якості допоміжного інструменту для комунікації зі споживачами. Адже смартфони цілодобово знаходяться з нами на відстані витягнутої руки, а це означає, що повідомлення, які надходять, будуть помічені майже зі 100% ймовірністю.
До переваг месенджерів можна віднести: охоплення більшого відсотку користувачів, можливість ділитися різним типом контенту (від великих текстових файлів, зображень, відеофайлів до геолокації) та максимальну швидкість реакції на повідомлення від користувачів (завдяки push-повідомленням).
Також головними перевагами месенджерів є можливість завжди залишатися на зв’язку, забезпечуючи цілодобову підтримку та забезпечення найвищого рівня приватності у вирішенні проблем користувача.
Ми провели власне дослідження та виявили, скільки часу українці проводять у месенджерах та як реагують на рекламні пропозиції від компаній.
Дослідження було проведено методом онлайн інтерв’ю з використанням панелі DigData. Розмір вибірки N = 1075. Структура вибірки репрезентативна онлайн населенню України за статтю, віком, розміром міста та регіону проживання (за винятком зони АТО та АРК). Вік опитуваних: 16-59 років.
Використання месенджерів
Час на спілкування у месенджерах
Незважаючи на шалену популярність месенджерів, більшість українців – 67% витрачають менше 1 години на добу на спілкування у месенджерах. Близько 3-х годин на добу витрачають – 24% респондентів. Користувачів, які проводять більше 6 годин у месенджерах лише – 3%.
Цікавою особливістю є те, що жінки схильні проводити більше часу у месенджерах, ніж чоловіки. Люди старшого віку менш схильні до спілкування у месенджерах – 79% 45-59-літніх спілкуються у месенджерах менше 1 години на добу. На відміну від них, молодь, 16-29 років, в середньому в месенджерах проводить по 3 години на добу.
Новини та рекламні пропозиції
Попри велику популярність месенджерів, 83% користувачів обирають електронну адресу, як найбільш зручний засіб отримання новин та рекламних пропозицій від компаній. Лише 6% учасників опитування обрали месенджери у якості головного каналу отримання інформації та новин від компаній. Це свідчить про те, що месенджери виконують більш розважальну, ніж інформативну функцію.
Використовуючи месенджери у якості рекламного каналу, компаніям необхідно розуміти, чого саме користувачі очікують від комунікації з брендом, та що необхідно зробити, щоб підтримувати комунікацію зі споживачем на позитивному рівні.
Результати дослідження засвідчили, що лише 21% користувачів читають усі рекламні повідомлення від відправників.
44% користувачів месенджерів визнають, що читають повідомлення лише від тих відправників, яким поширили свої особисті дані.
35% респондентів взагалі ніколи не переглядають рекламні оголошення, адже з них 22% повністю ігнорують, а 13% блокують будь-які рекламні повідомлення, що надходять.
При використанні або розповсюдженні матеріалів сайту digdata.com.ua, посилання на джерело (або гіперпосилання для електронних публікацій) обов’язкове.
Leave A Comment