• Месенджери та реклама в Україні viber, facebook messenger, telegram, skype, veon, whatsapp 2018

Месенджери та реклама: статистика використання в Україні

Завдяки розвитку технологій, соціальні мережі перестали бути єдиним місцем для спілкування. Сьогодні існує безліч мобільних додатків – месенджерів, які задовольняють потребу у більш комфортному спілкуванні, тому їх популярність зростає щодня.

Зрозумівши потенціал цих мобільних додатків, більшість компаній почали використовувати месенджери в якості допоміжного інструменту для комунікації зі споживачами. Адже смартфони цілодобово знаходяться з нами на відстані витягнутої руки, а це означає, що повідомлення, які надходять, будуть помічені майже зі 100% ймовірністю.

До переваг месенджерів можна віднести: охоплення більшого відсотку користувачів, можливість ділитися різним типом контенту (від великих текстових файлів, зображень, відеофайлів до геолокації) та максимальну швидкість реакції на повідомлення від користувачів (завдяки push-повідомленням).

Також головними перевагами месенджерів є можливість завжди залишатися на зв’язку, забезпечуючи цілодобову підтримку та забезпечення найвищого рівня приватності у вирішенні проблем користувача.

Ми провели власне дослідження та виявили, скільки часу українці проводять у месенджерах та як реагують на рекламні пропозиції від компаній.

месенджери та реклама

Дослідження було проведено методом онлайн інтерв’ю з використанням панелі DigData. Розмір вибірки N = 1075. Структура вибірки репрезентативна онлайн населенню України за статтю, віком, розміром міста та регіону проживання (за винятком зони АТО та АРК). Вік опитуваних: 16-59 років.

 Використання месенджерів

За результатами онлайн-дослідження, найбільшу популярність та уживаність має Viber, ним користуються – 83% опитаних.
На другому місці – Facebook Messenger – 54%.
На третьому місці – Skype44%, найбільше ним користуються люди старшого віку (45-49 років) – 53%.
Додатком Telegram користуються 19%, найбільшу популярність він має серед респондентів у віці 16-29 років.
Месенджером WhatsApp18%.
Та лише 2% використовують новий додаток від компанії Київстар – Veon.

 Час на спілкування у месенджерах

Незважаючи на шалену популярність месенджерів, більшість українців – 67% витрачають менше 1 години на добу на спілкування у месенджерах. Близько 3-х годин на добу витрачають – 24% респондентів. Користувачів, які проводять більше 6 годин у месенджерах лише – 3%.

Цікавою особливістю є те, що жінки схильні проводити більше часу у месенджерах, ніж чоловіки. Люди старшого віку менш схильні до спілкування у месенджерах – 79% 45-59-літніх спілкуються у месенджерах менше 1 години на добу. На відміну від них, молодь, 16-29 років, в середньому в месенджерах проводить по 3 години на добу.

Новини та рекламні пропозиції

Попри велику популярність месенджерів, 83% користувачів обирають електронну адресу, як найбільш зручний засіб отримання новин та рекламних пропозицій від компаній. Лише 6% учасників опитування обрали месенджери у якості головного каналу отримання інформації та новин від компаній. Це свідчить про те, що месенджери виконують більш розважальну, ніж інформативну функцію.

Використовуючи месенджери у якості рекламного каналу, компаніям необхідно розуміти, чого саме користувачі очікують від комунікації з брендом, та що необхідно зробити, щоб підтримувати комунікацію зі споживачем на позитивному рівні.

Результати дослідження засвідчили, що лише 21% користувачів читають усі рекламні повідомлення від відправників.

44% користувачів месенджерів визнають, що читають повідомлення лише від тих відправників, яким поширили свої особисті дані.

35% респондентів взагалі ніколи не переглядають рекламні оголошення, адже з них 22% повністю ігнорують, а 13% блокують будь-які рекламні повідомлення, що надходять.

При використанні або розповсюдженні матеріалів сайту digdata.com.ua, посилання на джерело (або гіперпосилання для електронних публікацій) обов’язкове.

*Натискаючі “Надіслати” ви погоджуєтесь отримувати електронні листи від компанії DigData
2020-09-17T08:22:42+00:00

Leave A Comment