Вже за декілька тижнів відбудеться головна подія для українських футбольних фанів — Фінал Ліги Чемпіонів, який проходитиме в столиці 26 травня. Ми вирішили дізнатись думку українців, щодо забезпечення якості проведення матчу, а також футбольний настрій — де та за кого планують вболівати.
Дані дослідження визначили, що футбольні матчі та передачі хоча б час від часу дивляться 50% українців, серед них — 16% є справжніми фанатами, які дивляться футбол постійно. За гендерним розподілом, серед тих, хто переглядає футбольні матчі та передачі — 61% чоловіки, та 39% жінки.
Для проведення футбольного матчу, влада міста планує витратити близько 25 мільйонів гривень. Але незважаючи на вражаючий бюджет, ми вирішили дізнатись думку українців з приводу організації заходу.
Як ви вважаєте, чи зможе Україна, гідно організувати проведення Фіналу Ліги Чемпіонів?
Результати опитування:
Безумовно зможе — 24%
Скоріше зможе — 45%
Скоріше не зможе — 17%
Безумовно не зможе — 6%
Важко відповісти — 8%
Дивитись трансляцію фінального матчу Ліги Чемпіонів планують — 38% опитаних, серед них — 51% чоловіків та 26% жінок.
Традиційно, переглядати футбольний матч вдома або на дачі планують — 76% опитаних. В гостях у колі друзів будуть дивитись — 11%. Спорт-барам, ресторанам або кафе надають перевагу — 10%.
Вболівати за команду англійського Ліверпуля планують — 39,5% опитаних. Серед вболівальників цієї команди найбільше жінок — 54%, у порівнянні з чоловіками — 31%.Також найбільше голосів за цю команду віддали 51% опитаних у віці 18-29 років.
За команду Реал Мадриду будуть вболівати — 39,4% опитаних. Але помітна зворотна тенденція — серед вболівальників найбільше за все чоловіків — 41%, у порівнянні з жінками — 26%.
21,1% опитаних зазначили, що ще не визначились за кого будуть вболівати.
Найпопулярнішим напоєм, який асоціюється з переглядом футболу є пиво, його обрали 86% опитаних. Найбільше, цей хмільний напій асоціюється з футболом у 91% жінок та 90% людей у віці 30-44 років.
З футболом найбільше асоціюють марки пива — “Чернігівське”, його обрали 26% опитаних, на другому місці — “Carlsberg” (14%), на третьому — “Velkopopovický Kozel” (8%), з невеликим відривом, на четвертому місці — “Оболонь” (7%), на п’ятому — “Львівське” (6%).
Дослідження було проведено методом онлайн-інтерв’ю з використанням панелі DigData. Розмір вибірки N = 1181. Структура вибірки репрезентативна онлайн населенню України за статтю, віком, розміром міста та регіоном проживання (за винятком зони АТО та АРК). Вік опитаних: 18-59 років.
При використанні або розповсюдженні матеріалів сайту digdata.com.ua, посилання на джерело (або гіперпосилання для електронних видань) обов’язкове.
Leave A Comment